ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟΥ ΕΤΟΥΣ 2020-21 |
||
A’ ΕΞΑΜΗΝΟ |
||
Υποχρεωτικά | Διδακτικές Μονάδες | ECTS |
ΚΥ-01 Ιστορία της Μεσογείου κατά την ΑρχαιότηταΚΥ-01 | 3 | 5 |
ΚΥΕ-01 Εισαγωγή στην Πολιτική Επιστήμη | 3 | 5 |
ΚΥ-09 Εισαγωγή στην Προϊστορική Αρχαιολογία της Ανατολικής Μεσογείου | 3 | 5 |
ΚΥ-05 Εισαγωγή στη Γενική Γλωσσολογία | 3 | 5 |
Επιλογής | ECTS | |
ΚΥΕ-13 Φύλο και Γλώσσα | 3 | 5 |
ΚΥΕ-08 Εισαγωγή στη Στατιστική για Ανθρωπιστικές Επιστήμες | 3 | 5 |
KYE-41 Μεθοδολογία Έρευνας στις Διεθνείς και Ευρωπαϊκές Σπουδές | 3 | 5 |
ΥΒ0001 Κοινωνιολογία της Εκπαίδευσης (ΠΤΔΕ) | 3 | 5 |
ΚΥΕ-42 Συγγραφή Επιστημονικής Εργασίας | 3 | 5 |
ΚΥΕ-43 Ιστορία και Ιστοριογραφία Ελληνιστικών Χρόνων | 3 | 5 |
Μαθήματα Ξένων Γλωσσών | Διδακτικές Μονάδες | ECTS |
ΞΥ-11 Αραβικά Ι | 3 | 5 |
ΞΥ-31 Τουρκικά Ι | 3 | 5 |
ΞΥ-21 Εβραϊκά Ι | 3 | 5 |
ΞΥ-01 Αγγλικά Ι | – | 5 |
Β’ ΕΞΑΜΗΝΟ | ||
Υποχρεωτικά | Διδακτικές Μονάδες | ECTS |
ΚΥ-04 Εισαγωγή στις Διεθνείς Σχέσεις | 3 | 5 |
ΔΥ-18 Εισαγωγή στην Ευρωπαϊκή Ενοποίηση | 3 | 5 |
ΚΥ-08 Γλώσσα και Κοινωνία | 3 | 5 |
ΚΥΕ-04 Εισαγωγή στην Αιγυπτολογία | 3 | 5 |
Επιλογής | Διδακτικές Μονάδες | ECTS |
ΚΥΕ-03 Γέννηση και Εξέλιξη της Γλώσσας | 3 | 5 |
ΚΥΕ-40 Εισαγωγή στην Βυζαντινή Αρχαιολογία και Τέχνη | 3 | 5 |
ΑΥΕ-03 Εισαγωγή στη Μουσειολογία | 3 | 5 |
ΚΥΕ-05 Αραβική Γλώσσα και Πολιτισμός | 3 | 5 |
Μαθήματα Ξένων Γλωσσών | Διδακτικές Μονάδες | ECTS |
ΞΥ-12 Αραβικά ΙΙ | 3 | 5 |
ΞΥ-32 Τουρκικά ΙΙ | 3 | 5 |
ΞΥ-22 Εβραϊκά ΙΙ | 3 | 5 |
ΞΥ-02 Αγγλικά ΙΙ | – | 5 |
Γ’ ΕΞΑΜΗΝΟ | ||
Υποχρεωτικά | Διδακτικές Μονάδες | ECTS |
ΔΥ-02 Διεθνείς Οργανισμοί Ι | 3 | 5 |
ΚΥ-11 Πολιτική Οικονομία | 3 | 5 |
ΚΥ-12 Ιστορία της Ελληνικής Γλώσσας | 3 | 5 |
ΚΥ-18 Εισαγωγή στην Κλασική Αρχαιολογία | 3 | 5 |
Επιλογής | Διδακτικές Μονάδες | ECTS |
ΚΥΕ-39 Πολιτική, Οικονομία και Διεθνείς Σχέσεις στον Ευρωπαϊκό Νότο | 3 | 5 |
ΚΥΕ-44 Βυζαντινή Ιστορία και Ιστοριογραφία | 3 | 5 |
ΚΥΕ-19 Συστήματα Γραφής στο Μεσογειακό Χώρο | 3 | 5 |
ΥΒ0005 Κοινωνιολογία της Θρησκείας (ΠΤΔΕ) | 3 | 6 |
ΕΔ0025 Λαϊκή Λογοτεχνία σύγχρονες όψεις (ΠΤΔΕ) | 3 | 4 |
Μαθήματα Ξένων Γλωσσών | Διδακτικές Μονάδες | ECTS |
ΞΥ-13 Αραβικά ΙII | 3 | 5 |
ΞΥ-33 Τουρκικά ΙII | 3 | 5 |
ΞΥ-23_Εβραικά ΙII | 3 | 5 |
ΞΥ-03 Αγγλικά ΙII | – | 5 |
Δ’ ΕΞΑΜΗΝΟ | ||
Υποχρεωτικά | Διδακτικές Μονάδες | ECTS |
ΚΥ-13 Αρχαιολογία και Θετικές Επιστήμες: Διεπιστημονικές Προσεγγίσεις | 3 | 5 |
ΚΥΕ-27 Διεθνής Πολιτική στη Μέση Ανατολή | 3 | 5 |
ΚΥ-16 Γλώσσες της ΝΑ Μεσογείου | 3 | 5 |
ΚΥ-24 Εισαγωγή στη Γλωσσική Πολιτική | 3 | 5 |
Επιλογής | Διδακτικές Μονάδες | ECTS |
ΚΥΕ-31 H Ελλάδα και το Διεθνές Σύστημα 19ος-20ος αιώνας: Ιστορική προσέγγιση | 3 | 5 |
ΚΥΕ-15 Γραμματική Περιγραφή της Ελληνικής Γλώσσας | 3 | 5 |
ΚΥΕ-45 Ψηφιακές Ανθρωπιστικές Επιστήμες | 3 | 5 |
ΕΔ0042 Νεοελληνική Λογοτεχνία 19-21ος αιώνας: Ποίηση και Πεζογραφία (ΠΤΔΕ) | 3 | 4 |
Μαθήματα Ξένων Γλωσσών | Διδακτικές Μονάδες | ECTS |
ΞΥ-14 Αραβικά IV | 3 | 5 |
ΞΥ-34 Τουρκικά IV | 3 | 5 |
ΞΥ-24 Εβραϊκά IV | 3 | 5 |
ΞΥ-04 Αγγλικά ΙV | – | 5 |
ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ & ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ |
||
Ε’ ΕΞΑΜΗΝΟ | ||
Υποχρεωτικά | Διδακτικές Μονάδες | ECTS |
ΔΥ-01 Διεθνείς Οικονομικές Σχέσεις | 3 | 5 |
ΚΥ-20 Θεσμοί και Πολιτικές της Ευρωπαϊκής Ένωσης | 3 | 5 |
ΔΥ-16 Θεωρία και Μεθοδολογία των Διεθνών Σχέσεων | 3 | 5 |
ΔΥ-23 Διεθνής και Περιφερειακή Πολιτική στη Βόρειο Αφρική | 3 | 5 |
Επιλογής | Διδακτικές Μονάδες | ECTS |
ΔΥΕ-30 Πολιτικές και οικονομικές σχέσεις στη Ν.Α. Ευρώπη και τον Εύξεινο Πόντο | 3 | 5 |
ΔΥ-22 Νεότερη και Σύγχρονη Ιστορία της Μεσογείου | 3 | 5 |
ΔΥΕ-09 Νεότερη Ευρωπαϊκή Ιστορία | 3 | 5 |
ΔΥΕ-31 Ανάλυση της Σύγχρονης Τουρκικής Εξωτερικής Πολιτικής | 3 | 5 |
ΠΑΔ Πρακτική Άσκηση ΕΣΠΑ | 3 | 7 ανά μήνα πρακτικής άσκησης |
ΥΑ016 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ-ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ – ΤΕΠΑΕΣ * (ΟΜΑΔΑ Α) | 4 | 6 |
ΥΑ009 ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΕΙΦΟΡΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗ: ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ – ΤΕΠΑΕΣ * (ΟΜΑΔΑ Α) | 4 | 6 |
ΥΑ0005 ΣΧΟΛΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ – ΠΤΔΕ * (ΟΜΑΔΑ Α) | 3 | 6 |
ΥΔ002 ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΦΗΒΟΥ – ΤΕΠΑΕΣ * (ΟΜΑΔΑ Α) | 4 | 6 |
ΥΒ007 ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ – ΤΕΠΑΕΣ * (ΟΜΑΔΑ Α) | 4 | 6 |
ΥΕ003 ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ (ΤΠΕ) – ΤΕΠΑΕΣ * (ΟΜΑΔΑ Α) | 4 | 6 |
Μαθήματα Ξένων Γλωσσών | Διδακτικές Μονάδες | ECTS |
ΞΥ-15 Αραβικά V | 3 | 5 |
ΞΥ-35 Τουρκικά V | 3 | 5 |
ΞΥ-25 Εβραϊκά V | 3 | 5 |
ΞΥ-05 Αγγλικά V | – | 5 |
ΣΤ’ ΕΞΑΜΗΝΟ |
||
Υποχρεωτικά | Διδακτικές Μονάδες | ECTS |
ΚΥ-07 Ευρωμεσογειακές Σχέσεις | 3 | 5 |
ΔΥ-08 Ελληνική Εξωτερική Πολιτική | 3 | 5 |
ΔΥ-24 Δημόσιο Διεθνές Δίκαιο | 3 | 5 |
Επιλογής | Διδακτικές Μονάδες | ECTS |
ΔΥΕ-05 Δικαιώματα του Ανθρώπου και Διεθνείς Οργανισμοί | 3 | 5 |
ΔΥΕ-27 Ζητήματα διεθνούς πολιτικής στην ευρύτερη Μέση Ανατολή | 3 | 5 |
ΔΥΕ-32 Θεσμοί Διεθνούς Ειρήνης και Ασφάλειας | 3 | 5 |
ΕΒ044 Ανθρωπολογικές και Κοινωνιολογικές Διαστάσεις της Θρησκείας (ΠΤΔΕ) | 3 | 4 |
ΠΑΔ Πρακτική Άσκηση-ΕΣΠΑ | 3 | 7 ανά μήνα πρακτικής άσκησης |
ΥΕΔ003 ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ – ΤΕΠΑΕΣ * (ΟΑΜΔΑ Α) | 4 | 6 |
ΥΑ012 ΘΕΩΡΙΕΣ ΚΑΙ ΜΟΝΤΕΛΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΕΚΠΑΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ – ΤΕΠΑΕΣ * (ΟΜΑΔΑ Α) | 4 | 6 |
ΥΑ0007 ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗ – ΠΤΔΕ * (ΟΜΑΔΑ Α) | 3 | 6 |
ΥΔ008 ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ – ΤΕΠΑΕΣ * (ΟΜΑΔΑ Α) | 4 | 6 |
Μαθήματα Ξένων Γλωσσών | Διδακτικές Μονάδες | ECTS |
ΞΥ-16 Αραβικά VI | 3 | 5 |
ΞΥ-36 Τουρκικά VI | 3 | 5 |
ΞΥ-26 Εβραϊκά VI | 3 | 5 |
Ζ’ ΕΞΑΜΗΝΟ | ||
Υποχρεωτικά | Διδακτικές Μονάδες | ECTS |
ΔΥ-06 Διεθνείς Οργανισμοί ΙΙ | 3 | 5 |
ΔΥ-20 Ευρωπαϊκή Ενοποίηση και Παγκοσμιοποίηση | 3 | 5 |
ΔΥ-12 Διεθνές Δίκαιο της Θάλασσας και του Περιβάλλοντος | 3 | 5 |
Επιλογής | Διδακτικές Μονάδες | ECTS |
ΔΥ-33 Ειρηνική Επίλυση των Διεθνών Διαφορών | 3 | 5 |
ΔΥ-11 Πολιτική Οικονομία των Διεθνών και Ευρωπαϊκών Σχέσεων | 3 | 5 |
ΔΥ-15 Ειδικά Θέματα Διεθνών Σχέσεων | 3 | 5 |
ΔΥΕ-12 Ελληνο-τουρκικές σχέσεις | 3 | 5 |
ΠΑΔ Πρακτική Άσκηση ΕΣΠΑ | 3 | 7 ανά μήνα πρακτικής άσκησης |
ΥΔ004 ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ – ΤΕΠΑΕΣ* (ΟΜΑΔΑ Α) | 4 | 6 |
ΥΕΔ048 ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΜΟΡΦΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ: ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΚΙΝΗΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ – ΤΕΠΑΕΣ * (ΟΜΑΔΑ Α) | 3 | 6 |
ΥΕΔ039 ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΝΗΛΙΚΩΝ: ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ –ΤΕΠΑΕΣ * (ΟΜΑΔΑ Α) | 3 | 6 |
ΥΕΔ047 ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΥ – ΤΕΠΑΕΣ * (ΟΜΑΔΑ Α) | 3 | 6 |
ΥΕΔ021 Η ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ – ΤΕΠΑΕΣ * (ΟΜΑΔΑ Α) | 3 | 6 |
ΥΕΑ034 ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ – ΤΕΠΑΕΣ * (ΟΜΑΔΑ Α) | 3 | 6 |
ΥΕΔ050 ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΗΓΕΣΙΑ- ΤΕΠΑΕΣ * (ΟΜΑΔΑ Α) | 3 | 6 |
ΥΑ020 ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ – ΤΕΠΑΕΣ * (ΟΜΑΔΑ Β) | 4 | 6 |
ΥΒ006 ΓΝΩΣΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ – ΤΕΠΑΕΣ *(ΟΜΑΔΑ Β) | 4 | 6 |
ΥΒ0003 Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ Η ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ – ΠΤΔΕ * (ΟΜΑΔΑ Β) | 3 | 6 |
Μαθήματα Ξένων Γλωσσών | Διδακτικές Μονάδες | ECTS |
ΞΥ-17 Αραβικά VΙΙ | 3 | 5 |
ΞΥ-37 Τουρκικά VΙΙ | 3 | 5 |
ΞΥ-27 Εβραϊκά VΙΙ | 3 | 5 |
Η’ ΕΞΑΜΗΝΟ |
||
Υποχρεωτικά | Διδακτικές Μονάδες | ECTS |
ΔΥ-25 Ελλάδα και Μεσόγειος στη Μεταπολεμική Εποχή | 3 | 5 |
ΔΥ-21 Σύγχρονοι Διεθνείς Οργανισμοί | 3 | 5 |
ΔΥ-34 Ευρωπαϊκή Πολιτική Οικονομία | 3 | 5 |
Επιλογής | Διδακτικές Μονάδες | ECTS |
ΔΥΕ-07 Ζητήματα Διεθνούς και Περιφερειακής Ασφάλειας | 3 | 5 |
ΔΥΕ-33 Ανάπτυξη, Καινοτομία και Επιχειρηματικότητα στη Μεσόγειο | 3 | 5 |
ΔΥ-26 Ζητήματα Επιστημονικής Ορολογίας στις Διεθνείς Σχέσεις και τους Διεθνείς Οργανισμούς | 3 | 5 |
ΔΥΕ-34 Περιφερειακές ανισότητες στον Ευρω-Μεσογειακό Χώρο | 3 | 5 |
Πτυχιακή Εργασία | 9 | 15 |
ΠΑΔ Πρακτική Άσκηση-ΕΣΠΑ | 3 | 7 ανά μήνα πρακτικής άσκησης |
ΕΡΕΔ023 ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ – ΤΕΠΑΕΣ * (ΟΜΑΔΑ Α) | 3 | 6 |
ΥΕΑ016 ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ: ΜΕΘΟΔΟΙ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ- ΤΕΠΑΕΣ * (ΟΑΜΔΑ Α) | 3 | 6 |
ΕΕΠ-05 ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ *(ΟΜΑΔΑ Γ) | 4 | 6 |
ΥΒ002 ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ:ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ – ΤΕΠΑΕΣ * (ΟΜΑΔΑ Β) | 4 | 6 |
ΥΒ010 ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΔΑΣΚΑΛΟΥ – ΤΕΠΑΕΣ *(ΟΜΑΔΑ Β) | 3 | 6 |
Μαθήματα Ξένων Γλωσσών | Διδακτικές Μονάδες | ECTS |
ΞΥ-18 Αραβικά VΙΙΙ | 3 | 5 |
ΞΥ-38 Τουρκικά VΙΙΙ | 3 | 5 |
ΞΥ-28 Εβραϊκά VΙΙΙ | 3 | 5 |
ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑΣ |
||
Ε’ ΕΞΑΜΗΝΟ |
||
Υποχρεωτικά | Διδακτικές Μονάδες | ECTS |
ΑΥ-35 Εποχή του Λίθου | 3 | 5 |
ΑΥ-36 Αρχαία Ελληνική Κεραμική και Αγγειογραφία (7ος – 4ος αιώνας π.Χ.) | 3 | 5 |
ΑΥ-30 Αρχαιολογία της Εγγύς Ανατολής | 3 | 5 |
ΑΥΕ-44 Τέχνη και Αρχαιολογία της Ύστερης Αρχαιότητας | 3 | 5 |
Επιλογής | Διδακτικές Μονάδες | ECTS |
ΑΥΕ-32 Γεωαρχαιολογία: Διεπιστημονικές προσεγγίσεις στο ενάλιο, παράκτιο και χερσαίο Αρχαιοπεριβάλλον | 3 | 5 |
ΑΥΕ-24 Αιγυπτιακά Ιερογλυφικά | 3 | 5 |
ΑΥΕ-46 Ειδικά θέματα βυζαντινής εικονογραφίας | 3 | 5 |
ΑΥΕ-09 Λατινική Γραμματεία | 3 | 5 |
ΠΑΑ Πρακτική Άσκηση-ΕΣΠΑ | 3 | 7 ανά μήνα πρακτικής άσκησης |
ΥΑ016 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ-ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ – ΤΕΠΑΕΣ * (ΟΜΑΔΑ Α) | 4 | 6 |
ΥΑ009 ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΕΙΦΟΡΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗ: ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ – ΤΕΠΑΕΣ * (ΟΜΑΔΑ Α) | 4 | 6 |
ΥΑ0005 ΣΧΟΛΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ – ΠΤΔΕ * (ΟΜΑΔΑ Α) | 3 | 6 |
ΥΔ002 ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΦΗΒΟΥ – ΤΕΠΑΕΣ * (ΟΜΑΔΑ Α) | 4 | 6 |
ΥΒ007 ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ – ΤΕΠΑΕΣ * (ΟΜΑΔΑ Α) | 4 | 6 |
ΥΕ003 ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ (ΤΠΕ) – ΤΕΠΑΕΣ * (ΟΜΑΔΑ Α) | 4 | 6 |
Μαθήματα Ξένων Γλωσσών | Διδακτικές Μονάδες | ECTS |
ΞΥ-15 Αραβικά V | 3 | 5 |
ΞΥ-35 Τουρκικά V | 3 | 5 |
ΞΥ-25 Εβραϊκά V | 3 | 5 |
ΞΥ-05 Αγγλικά V | – | 5 |
ΣΤ’ ΕΞΑΜΗΝΟ |
||
Υποχρεωτικά | Διδακτικές Μονάδες | ECTS |
ΑΥ-08 Αιγυπτιακή Αρχαιολογία | 3 | 5 |
ΑΥΕ-08 Αρχαιολογική Θεωρία και Μέθοδοι Ανασκαφής | 3 | 5 |
ΑΥ-32 Αρχαία Ελληνική Γραμματεία Ι | 3 | 5 |
Επιλογής | Διδακτικές Μονάδες | ECTS |
ΑΥΕ-48 Προϊστορική Αρχαιολογία της Κύπρου | 3 | 5 |
ΑΥΕ-34 Αρχαιο-υλικά | 3 | 5 |
ΑΥΕ-23 Ειδικά Θέματα Αρχαίας Ελληνικής Ιστορίας | 3 | 5 |
ΑΥΕ-49 Αρχαία Ελληνική Γλώσσα | 3 | 5 |
ΑΥΕ-42 Το Θέατρο στην Κλασική Ελλάδα | 3 | 5 |
ΑΥΕ-37 Τέχνη και Αρχαιολογία των Μέσων Βυζαντινών χρόνων | 3 | 5 |
ΠΑΑ Πρακτική Άσκηση-ΕΣΠΑ | 3 | 7 ανά μήνα πρακτικής άσκησης |
ΥΕΔ003 ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ – ΤΕΠΑΕΣ * (ΟΜΑΔΑ Α) | 4 | 6 |
ΥΑ012 ΘΕΩΡΙΕΣ ΚΑΙ ΜΟΝΤΕΛΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΕΚΠΑΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ – ΤΕΠΑΕΣ* (ΟΜΑΔΑ Α) | 4 | 6 |
ΥΑ0007 ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗ – ΠΤΔΕ * (ΟΜΑΔΑ Α) | 3 | 6 |
ΥΔ008 ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ – ΤΕΠΑΕΣ * (ΟΜΑΔΑ Α) | 4 | 6 |
Μαθήματα Ξένων Γλωσσών | Διδακτικές Μονάδες | ECTS |
ΞΥ-16 Αραβικά VI | 3 | 5 |
ΞΥ-36 Τουρκικά VI | 3 | 5 |
ΞΥ-26 Εβραϊκά VI | 3 | 5 |
Ζ’ ΕΞΑΜΗΝΟ |
||
Υποχρεωτικά | Διδακτικές Μονάδες | ECTS |
ΑΥ-23 Θρησκεία και Κοινωνία της Αρχαίας Αιγύπτου | 3 | 5 |
ΑΥΕ-10 Μυκηναϊκός Πολιτισμός | 3 | 5 |
ΑΥ-33 Αρχαία Ελληνική Γραμματεία ΙΙ | 3 | 5 |
Επιλογής | Διδακτικές Μονάδες | ECTS |
ΑΥ-27 Οργανολογίες στην Αρχαιομετρία | 3 | 5 |
ΑΥΕ-40 Θρησκεία στον Αιγαιακό Κόσμο-Γραμμική Β | 3 | 5 |
ΑΥΕ-50 Εισαγωγή στην Προληπτική Συντήρηση | 3 | 5 |
ΑΥΕ-51 Ψηφιοποίηση αρχαιολογικών αντικειμένων | 3 | 5 |
ΑΥΕ-41 Διάδραση Αρχαιοπεριβάλλοντος Ανθρώπου | 3 | 5 |
ΑΥΕ-25 Αιγυπτιακή Τέχνη | 3 | 5 |
ΑΥΕ-52 Τοπογραφία της Υστεροβυζαντινής Θεσσαλονίκης | 3 | 5 |
ΑΥΕ-53 Ζητήματα αρχαίας ελληνικής αρχιτεκτονικής και μνημειακής τοπογραφίας | 3 | 5 |
ΠΑΑ Πρακτική Άσκηση-ΕΣΠΑ | 3 | 7 ανά μήνα πρακτικής άσκησης |
ΥΔ004 ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ – ΤΕΠΑΕΣ* (ΟΜΑΔΑ Α) | 4 | 6 |
ΥΕΔ048 ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΜΟΡΦΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ: ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΚΙΝΗΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ – ΤΕΠΑΕΣ * (ΟΜΑΔΑ Α) | 3 | 6 |
ΥΕΔ039 ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΝΗΛΙΚΩΝ: ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ –ΤΕΠΑΕΣ * (ΟΜΑΔΑ Α) | 3 | 6 |
ΥΕΔ047 ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΥ – ΤΕΠΑΕΣ * (ΟΜΑΔΑ Α) | 3 | 6 |
ΥΕΒ021 Η ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ – ΤΕΠΑΕΣ * (ΟΜΑΔΑ Α) | 3 | 6 |
ΥΕΑ034 ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ – ΤΕΠΑΕΣ * (ΟΜΑΔΑ Α) | 3 | 6 |
ΥΕΔ050 ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΗΓΕΣΙΑ- ΤΕΠΑΕΣ * (ΟΜΑΔΑ Α) | 3 | 6 |
ΥΑ020 ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ – ΤΕΠΑΕΣ * (ΟΜΑΔΑ Β) | 4 | 6 |
ΥΒ006 ΓΝΩΣΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ – ΤΕΠΑΕΣ *(ΟΜΑΔΑ Β) | 4 | 6 |
ΥΒ0003 Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ Η ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ – ΠΤΔΕ * (ΟΜΑΔΑ Β) | 3 | 6 |
Μαθήματα Ξένων Γλωσσών | Διδακτικές Μονάδες | ECTS |
ΞΥ-17 Αραβικά VΙΙ | 3 | 5 |
ΞΥ-37 Τουρκικά VΙΙ | 3 | 5 |
ΞΥ-27 Εβραϊκά VΙΙ | 3 | 5 |
Η’ ΕΞΑΜΗΝΟ |
||
Υποχρεωτικά | Διδακτικές Μονάδες | ECTS |
ΑΥΕ-15 Ζωγραφική και Αρχιτεκτονική των Ύστερων βυζαντινών χρόνων | 3 | 5 |
ΑΥΕ-04 Μινωικός Πολιτισμός | 3 | 5 |
ΑΥ-37 Αρχαία Ελληνική Γλυπτική | 3 | 5 |
Επιλογής | Διδακτικές Μονάδες | ECTS |
ΑΥ-34 Αρχαία Ελληνική Φιλολογία: Έπος | 3 | 5 |
ΑΥΕ-36 Ειδικά Θέματα Αρχαιομετρίας | 3 | 5 |
ΑΥΕ-35 Νέες Τεχνολογίες στις Αρχαιογνωστικές Επιστήμες | 3 | 5 |
ΑΥ-10 Εργαστήριο Περιβαλλοντικής Αρχαιολογίας | 3 | 5 |
ΑΥ-19 Η Μεσόγειος κατά την Ελληνορωμαϊκή Περίοδο | 3 | 5 |
ΑΥΕ-54 Αρχαιολογία της Κοινωνικής Ταυτότητας | 3 | 5 |
ΑΥΕ-06 Νόμισμα και Αρχαιολογία | 3 | 5 |
ΑΥ-29 Σχέσεις μεταξύ των Λαών της Μεσογείου την Εποχή του Χαλκού | 3 | 5 |
Πτυχιακή Εργασία | 9 | 15 |
ΠΑΑ Πρακτική Άσκηση-ΕΣΠΑ | 3 | 7 ανά μήνα πρακτικής άσκησης |
ΕΡΕΔ023 ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ – ΤΕΠΑΕΣ * (ΟΜΑΔΑ Α) | 3 | 6 |
ΥΕΑ016 ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ: ΜΕΘΟΔΟΙ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ- ΤΕΠΑΕΣ * (ΟΜΑΔΑ Α) | 3 | 6 |
ΕΕΠ-05 ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΆΣΚΗΣΗ- ΤΜΣ *(ΟΜΑΔΑ Γ) | 3 | 5 |
Μαθήματα Ξένων Γλωσσών | Διδακτικές Μονάδες | ECTS |
ΞΥ-18 Αραβικά VΙΙΙ | 3 | 5 |
ΞΥ-38 Τουρκικά VΙΙΙ | 3 | 5 |
ΞΥ-28 Εβραϊκά VΙΙΙ | 3 | 5 |
ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΓΛΩΣΣΟΛΟΓΙΑΣ ΤΗΣ ΝΑ ΜΕΣΟΓΕΙΟΥ |
||
Ε’ ΕΞΑΜΗΝΟ |
||
Υποχρεωτικά | Διδακτικές Μονάδες | ECTS |
ΓΥ-02 Φωνητική – Φωνολογία | 3 | 5 |
ΓΥ-20 Σύνταξη | 3 | 5 |
ΓΥ-25 Πραγματολογία-Σημασιολογία | 3 | 5 |
ΓΥ-23 Ζητήματα Ορολογίας στη Γλωσσολογία | 3 | 5 |
Επιλογής | Διδακτικές Μονάδες | ECTS |
ΓΥΕ-26 Τυπολογία | 3 | 5 |
ΓΥΕ-37 Λεξικολογία | 3 | 5 |
ΓΥΕ-28 Ιστορικοσυγκριτική Γλωσσολογία | 3 | 5 |
ΠΑΓ Πρακτική Άσκηση-ΕΣΠΑ | 3 | 7 ανά μήνα πρακτικής άσκησης |
ΥΑ016 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ-ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ – ΤΕΠΑΕΣ * (ΟΜΑΔΑ Α) | 4 | 6 |
ΥΑ009 ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΕΙΦΟΡΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗ: ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ – ΤΕΠΑΕΣ * (ΟΜΑΔΑ Α) | 4 | 6 |
ΥΑ0005 ΣΧΟΛΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ – ΠΤΔΕ * (ΟΜΑΔΑ Α) | 3 | 6 |
ΥΔ002 ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΦΗΒΟΥ – ΤΕΠΑΕΣ * (ΟΜΑΔΑ Α) | 4 | 6 |
ΥΒ007 ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ – ΤΕΠΑΕΣ * (ΟΜΑΔΑ Α) | 4 | 6 |
ΥΕ003 ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ (ΤΠΕ) – ΤΕΠΑΕΣ * (ΟΜΑΔΑ Α) | 4 | 6 |
Μαθήματα Ξένων Γλωσσών | Διδακτικές Μονάδες | ECTS |
ΞΥ-15 Αραβικά V | 3 | 5 |
ΞΥ-35 Τουρκικά V | 3 | 5 |
ΞΥ-25 Εβραϊκά V | 3 | 5 |
ΞΥ-05 Αγγλικά V | – | 5 |
ΣΤ’ ΕΞΑΜΗΝΟ |
||
Υποχρεωτικά | Διδακτικές Μονάδες | ECTS |
ΓΥ-03 Μορφολογία | 3 | 5 |
ΓΥ-11 Υπολογιστική Γλωσσολογία | 3 | 5 |
ΓΥ-24 Γραμματική Περιγραφή της Τουρκικής, της Εβραϊκής και της Αραβικής Γλώσσας | 3 | 5 |
Επιλογής | Διδακτικές Μονάδες | ECTS |
ΓΥΕ-14 Θέματα Σύνταξης | 3 | 5 |
ΓΥ-04 Γλωσσική Επαφή | 3 | 5 |
ΓΥΕ-21 Κοινωνιογλωσσολογικές Προσεγγίσεις | 3 | 5 |
ΓΥΕ-07 Μεθοδολογία Έρευνας στη Γλωσσολογία | 3 | 5 |
ΠΑΓ Πρακτική Άσκηση-ΕΣΠΑ | 3 | 7 ανά μήνα πρακτικής άσκησης |
ΥΕΔ003 ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ – ΤΕΠΑΕΣ * (ΟΜΑΔΑ Α) | 4 | 6 |
ΥΑ012 ΘΕΩΡΙΕΣ ΚΑΙ ΜΟΝΤΕΛΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΕΚΠΑΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ – ΤΕΠΑΕΣ* (ΟΜΑΔΑ Α) | 4 | 6 |
ΥΑ0007 ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗ – ΠΤΔΕ * (ΟΜΑΔΑ Α) | 3 | 6 |
ΥΔ008 ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ – ΤΕΠΑΕΣ * (ΟΜΑΔΑ Α) | 4 | 6 |
Μαθήματα Ξένων Γλωσσών | Διδακτικές Μονάδες | ECTS |
ΞΥ-16 Αραβικά VI | 3 | 5 |
ΞΥ-36 Τουρκικά VI | 3 | 5 |
ΞΥ-26 Εβραϊκά VI | 3 | 5 |
Ζ’ ΕΞΑΜΗΝΟ |
||
Υποχρεωτικά | Διδακτικές Μονάδες | ECTS |
ΓΥΕ-10 Ανάλυση Λόγου | 3 | 5 |
ΓΥ-10 Γραμματισμός και Σχεδιασμός Γλωσσικού Μαθήματος | 3 | 5 |
ΓΥΕ-25 Επεξεργασία Σωμάτων Κειμένων | 3 | 5 |
Επιλογής | Διδακτικές Μονάδες | ECTS |
ΓΥΕ-27 Κειμενογλωσσολογία | 3 | 5 |
ΓΥΕ-05 Θέματα Ιστορίας της Ελληνικής Γλώσσας | 3 | 5 |
ΓΥΕ-31 Διδακτική της Ελληνικής ως Δεύτερης/Ξένης Γλώσσας | 3 | 5 |
ΠΑΓ Πρακτική Άσκηση-ΕΣΠΑ | 3 | 7 ανά μήνα πρακτικής άσκησης |
ΥΔ004 ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ – ΤΕΠΑΕΣ * (ΟΜΑΔΑ Α) | 4 | 6 |
ΥΕΔ048 ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΜΟΡΦΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ: ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΚΙΝΗΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ – ΤΕΠΑΕΣ * (ΟΜΑΔΑ Α) | 3 | 6 |
ΥΕΔ039 ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΝΗΛΙΚΩΝ: ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ –ΤΕΠΑΕΣ * (ΟΜΑΔΑ Α) | 3 | 6 |
ΥΕΔ047 ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΥ – ΤΕΠΑΕΣ * (ΟΜΑΔΑ Α) | 3 | 6 |
ΥΕΒ021 Η ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ – ΤΕΠΑΕΣ * (ΟΜΑΔΑ Α) | 3 | 6 |
ΥΕΑ034 ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ – ΤΕΠΑΕΣ * (ΟΜΑΔΑ Α) | 3 | 6 |
ΥΕΔ050 ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΗΓΕΣΙΑ- ΤΕΠΑΕΣ * (ΟΜΑΔΑ Α) | 3 | 6 |
ΥΑ020 ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ – ΤΕΠΑΕΣ * (ΟΜΑΔΑ Β) | 4 | 6 |
ΥΒ006 ΓΝΩΣΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ – ΤΕΠΑΕΣ *(ΟΜΑΔΑ Β) | 4 | 6 |
ΥΒ0003 Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ Η ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ – ΠΤΔΕ * (ΟΜΑΔΑ Β) | 3 | 6 |
Μαθήματα Ξένων Γλωσσών | Διδακτικές Μονάδες | ECTS |
ΞΥ-17 Αραβικά VΙΙ | 3 | 5 |
ΞΥ-37 Τουρκικά VΙΙ | 3 | 5 |
ΞΥ-27 Εβραϊκά VΙΙ | 3 | 5 |
Η’ ΕΞΑΜΗΝΟ |
||
Υποχρεωτικά | Διδακτικές Μονάδες | ECTS |
ΓΥ-14 Γλωσσική Αλλαγή | 3 | 5 |
ΓΥ-13 Διδασκαλία Δεύτερης / Ξένης Γλώσσας | 3 | 5 |
ΓΥ-08 Διαλεκτολογία | 3 | 5 |
Επιλογής | Διδακτικές Μονάδες | ECTS |
ΓΥΕ-11 Ψηφιακές Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση (και ΟΜΑΔΑ Β) | 3 | 5 |
ΓΥΕ-43 Θέματα Διγλωσσίας και Πολυγλωσσίας | 3 | 5 |
ΓΥΕ-42 Θέματα Επεξεργασίας Φυσικής Γλώσσας | 3 | 5 |
ΓΥΕ-39 Διαχρονική Μορφοσύνταξη | 3 | 5 |
Πτυχιακή Εργασία | 9 | 15 |
ΠΑΓ Πρακτική Άσκηση-ΕΣΠΑ | 3 | 7 ανά μήνα πρακτικής άσκησης |
ΕΡΕΔ023 ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ – ΤΕΠΑΕΣ * (ΟΜΑΔΑ Α) | 3 | 6 |
ΥΕΑ016 ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ: ΜΕΘΟΔΟΙ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ- ΤΕΠΑΕΣ * (ΟΜΑΔΑ Α) | 3 | 6 |
ΥΒ002 ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ:ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ – ΤΕΠΑΕΣ * (ΟΜΑΔΑ Β) | 4 | 6 |
ΥΒ010 ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΔΑΣΚΑΛΟΥ – ΤΕΠΑΕΣ *(ΟΜΑΔΑ Β) | 4 | 6 |
ΕΕΠ-05 ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΆΣΚΗΣΗ- ΤΜΣ *(ΟΜΑΔΑ Γ) | 3 | 5 |
Μαθήματα Ξένων Γλωσσών | Διδακτικές Μονάδες | ECTS |
ΞΥ-18 Αραβικά VΙΙΙ | 3 | 5 |
ΞΥ-38 Τουρκικά VΙΙΙ | 3 | 5 |
ΞΥ-28 Εβραϊκά VΙΙΙ | 3 | 5 |